Primaria Galati anunta programarea examenului de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de condominii in data de
13.11.2020.
Depunerea dosarelor se va efectua in perioada
19.10.2020 - 30.10.2020 la sediul Primariei Galati din Str. Traian nr. 93, Bl. A4 (Serviciul Spatiu Locativ), Compartiment Asociatii de Proprietari. Informatii suplimentare puteti obtine la telefon: 0236-307-789.
DOSARUL PENTRU ATESTARE IN FUNCTIA DE ADMINISTRATOR CONDOMINII VA CUPRINDE: - curriculum vitae;
- copii dupa actele de identitate, respectiv: cartea de identitate, certificatul de nastere, certificatul de casatorie (unde este cazul);
- copii dupa actele de studii si certificatul de calificare profesionala pentru ocupatia de administrator de condominii;
- cazier judiciar;
- cazier fiscal (emis de ANAF);
- adeverinta medicala eliberata de medicul de familie din care sa rezulte ca este clinic sanatos din punct de vedere medical si psihologic pentru a indeplini functia de administrator de condominii;
- adeverinta de la comitetul executiv al asociatiei de proprietari cu privire la indeplinirea garantiilor morale, materiale si profesionale pentru administratorii care profeseaza;
- certificat atestare fiscala - Certificat de atestare fiscala pentru persoane fizice privind impozitele si taxele locale si alte venituri datorate bugetului local; ( Directia de taxe si impozite locale);
Copiile documentelor solicitate in prezenta cerere, vor fi avizate conform originalelor de catre secretarul Comisiei de atestare.
In cazul in care nu ati promovat examenul, se returneaza toate documentele iar o noua participare este posibila in baza unei noi cereri, de inscriere.
In cazul in care nu desfasurati activitatea de administrator, se va specifica acest lucru pe verso-ul cererii.
La depunerea dosarului, candidatii se vor prezenta si cu originalele actelor care sunt anexate la dosar in copie, in scopul confruntarii si certificarii lor cu mentiunea
"conform cu originalul".
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor.
- Ordinul nr.1058/2019 privind aprobarea continutului cadru al statutului asociatiei de proprietari si al regulamentului condominiului.
- Codul muncii - Legea nr. 53/2003 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia: Titlul I - Capitolul I, Cap. II; Titlul II - Capitolul V (Sectiunea a 5-a, Sectiunea a 7-a), Cap. VII, Cap. IX; Titlul III - Capitolul I ( Sectiunile a 2-a, a 3-a,b si a 4-a), Cap. II , Cap. III; Titlul IV - Capitolul V; Titlul V (tot), Titlul VI (tot), Titlul VII (tot), Titlul VIII (tot), Titlul IX (tot), Titlul X (tot), Titlul XI – Capitolul III, Cap. IV, Cap. V; Titlul XIII.
- Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul M.F. nr. 3103/2017 - privind aprobarea Reglementarilor contabile pentru persoane juridice fara scop patrimonial - Anexa 2 - Reglementari contabile privind organizarea contabilitatii in partida simpla de catre persoane juridice fara scop patrimonial.